مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-10اجتماعي

تأمین بسته های نوروزی برای اقشار کم درآمد در دومین مرحله از پویش «1+1»


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز دومین مرحله پویش «1+1» با محوریت حمایت از خانواده های کم برخوردار تهرانی در نوروز 1400 خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید مالک حسینی درباره راه اندازی پویشی برای کمک به نیازمندان اظهارداشت: نخستین مرحله از پویش یک بعلاوه یک به مناسبت شب یلدا و در میان خانواده آسیب ها و مشکلاتی را از لحاظ اقتصادی در جامعه به وجود آورد و برخی مشکلات قبلی را نیز تشدید کرد، اظهار کرد: ما در مجموعه شهرداری تهران می کوشیم گامی صحیح و خیرخواهانه برای بهبود کیفیت زیست شهروندان برداریم.

حسینی همکاری فروشگاه شهروند با این پویش را اتفاقی مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: با این حرکت مدیریت شهری در عمل نشان داد که خودش در این مسیر پیشگام شده و مردم و مؤسسات فعال شهر را نیز در ادامه دعوت می کند.

وی افزود: شهروندان تهرانی می توانند بنا بر توان مالی خود بعد از خرید از فروشگاه شهروند با اهدای هر مبلغی که توان و تمایل دارند در اجرای پویش 1+1 مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران باتاکید بر اینکه با آغوش باز از همکاری دیگر مؤسسات، بنگاه های اقتصادی و فروشگاه ها استقبال می کنیم گفت: مؤسسه خیریه همت، سامانه #780* از دیگر شرکای اجتماعی معاونت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بسته های نوروزی برای اقشار کم درآمد در دومین مرحله از پویش «1+1»

تأمین بسته های نوروزی برای اقشار کم درآمد در دومین مرحله از پویش «1+1»