مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-10سياسي

معاونت های فرهنگی دانشگاه ها ادغام نمی شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه در مسأله ادغام معاونت های فرهنگی و دانشجویی، اصالت با حوزه فرهنگی است، گفت: قرار است بخش های خدماتی فعالیت های دانشجویی به صورت متمرکز به سازمان امور دانشجویان محول شود.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه در مسأله ادغام معاونت های فرهنگی و دانشجویی، اصالت با حوزه فرهنگی است، گفت: قرار است بخش های خدماتی فعالیت های دانشجویی به صورت متمرکز به سازمان امور دانشجویان محول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در دهمین نشست سالانه کارشناسان کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی با تأکید بر نقش مهم کارشناسان در پیش برد فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها، اظهار کرد: کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها به عنوان محور فعالیت های فرهنگی ایفای نقش می کنند و شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل ها نبایستی مانع از تجدید دیدار در قالب نشست های مجازی شود، هرچند که این شرایط گرمای دیدار حضوری با همکاران پر تلاش حوزه فرهنگی را دارا نیست.

وی با قدردانی از فعالیت های ارزنده کارشناسان کانون های فرهنگی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها در این ایام با بهره گیری از توانمندی، خلاقیت و کارآمدی خود سعی در زنده نگه داشتن حیات فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت های فرهنگی دانشگاه ها ادغام نمی شوند

معاونت های فرهنگی دانشگاه ها ادغام نمی شوند