مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-10اقتصادي

افزایش مهاجرت معکوس به روستاها در مازندران


با تقویت زیرساخت های توسعه، این استان به لحاظ ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از جمله استان های پیشر و موفق در سطح کشور است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: با تقویت زیرساخت های توسعه، این استان به لحاظ ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از جمله استان های پیشر و موفق در سطح کشور است.

احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور معاون روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در محل استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه با اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام، تحول بسیار بزرگی در منطق روستایی مازندران ایجاد می شود، اظهار کرد: در صورت افزایش و تخصیص کامل اعتبارات مربوط به توسعه مناطق روستایی، علاوه بر بهبود وضع معیشتی روستایی و جلوگیری از مهاجرت آنان به مناطق شهری، شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان مازندران بویژه در بخش کشاورزی، تصریح کرد: با همت دولت تدبیر و امید، طرح های بسیار بزرگی در بخش کشاورزی استان تکمیل و یا در دست اقدام است که توسعه واحدهای گلخانه ای به عنوان یک طرح بسیار موفق و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به فعالان این عرصه تنها نمونه کوچکی از توجه دولتمردان در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهاجرت معکوس به روستاها در مازندران

افزایش مهاجرت معکوس به روستاها در مازندران