مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-10سياسي

150 نفر در استان سمنان برای طرح کارورز معرفی شدند


رییس سازمان صمت استان سمنان درباره اقدامات و طرح های ویژه اشتغال زایی این سازمان، گفت: از سال 97 در قالب طرح کارورزی 150 نفر به کارخانه ها و مراکز صنعتی استان معرفی شدند.

- علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به طرح های اشتغال زایی و تسهیل شرایط مهارتی و کار جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی، بیان کرد: سه طرح در مجموعه استان با قدرت اجرا می شود که هدف آن ترویج بیشتر ارتباط صنعت و دانشگاه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح ها کارورزی است که از سال 97 آغاز و تا کنون 150 نفر معرفی شده اند، افزود: در قالب این طرح دانشجویان کارورز به شرکت های تولیدی و صنعتی معرفی می شوند تا مهارت های آموخته شده در فضای تحصیلی را در بازار کار نیز به بوته آزمایش بگذارند.

اشتغال دانشجویان و سربازان رییس صنعت معدن و تجارت استان سمنان دیگر طرح اشتغال زایی سازمان را فاجد نامید و گفت: در قالب این طرح نیز 37 نفر از فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند تا بتواند مهارت های شغلی را آموخته و در پایان تحصیل از آن بهره مند شوند.

تشنه دل به سومین طرح نیز اشاره کرد و افزود: جذب نیروی فارغ التحصیل جوان در قالب سربازتاپ دیگر طرحی است که البته به زودی در استان اجرا می شود اما در کیفیت اجرای آن باید گفت تا کنون 12 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 نفر در استان سمنان برای طرح کارورز معرفی شدند

150 نفر در استان سمنان برای طرح کارورز معرفی شدند