مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-10اقتصادي

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی مازندران در نوروز 1400


مدیرکل دامپزشکی مازندران از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دامپزشکی مازندران، محمدحسن گلپایگانی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان از 25 اسفند جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی آغاز و تا 14 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را در نوروز 1400 ارتقاء سطح بهداشتی، تضمین سلامت و امنیت غذایی و فرآورده های خام دامی و رفاه حال شهروندان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان در دو شیفت کاری صبح و عصر با انجام بازدیدهای سرزده خود بر این مراکز نظارت دقیق می کنند.

گلپایگانی مراکزی که تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی قرار دارند را کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری مواد پروتیینی، مراکز عرضه ماهی، گوشت قرمز، رستوران ها، هتل ها، کبابی ها، چلوکبابی ها،قصابی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی مازندران در نوروز 1400

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی مازندران در نوروز 1400