مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-10سياسي

هیچ خیری بالاتر از پرورش امید در دل مردم ما نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امیدوارم همه دست به کار شویم که معروف اصلی و امروز کشور را که حفظ امید و اعتماد اجتماعی و تلاش برای بهبود اوضاع است، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امیدوارم همه دست به کار شویم که معروف اصلی و امروز کشور را که حفظ امید و اعتماد اجتماعی و تلاش برای بهبود اوضاع است، گسترش دهیم.

طاهره چنگیز شامگاه (سه شنبه-19 اسفندماه) در اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: به نمایندگی از جامعه کارگزاران سلامت و مدافعان سلامت، از خیران، حامیان و هنرمندانی که در برگزاری این جشنواره و جلب توجه عمومی و صرف هنر برای سلامت مشارکت کردند قدردانی می کنم.

وی افزود: تمام قد در برابر هنرمندان عرصه سلامت که زندگی خود را صرف تجلی عشق، امید و ایثار به مردم کرده اند قدردانی می کنم و همچنین از مدافعان سلامت که متاسفانه 13 نفر از این عزیزان را در دوران همه گیری کرونا در اصفهان از دست دادیم قدردانی می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند امید، همبستگی و روشن بینی هستیم، ابراز امیدواری کرد که همه اینها را با خلاقیت هنرمندانه تقدیم مردم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خیری بالاتر از پرورش امید در دل مردم ما نیست

هیچ خیری بالاتر از پرورش امید در دل مردم ما نیست