مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-10پزشكي

غفلت در شرایط کرونایی بزرگ ترین آفت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: غفلت در شرایط کرونایی می تواند بزرگ ترین آفت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا به امروز از 180 هزار و 480 نفر نمونه سرپایی و بستری گرفته شده است، گفت: حاصل این نمونه گیری ها منجر به شناسایی 48 هزار و 167 مورد مثبت شده است.

وی از افزایش مختصر تعداد مراجعه کنندگان به مراکز 16 ساعته استان طی هفته های اخیر خبر داد و افزود: این میزان افزایش که از 5619 مورد مراجعه در هفته گذشته به 6054 مورد مراجعه در هفته جاری رسیده است، حاکی از آن است که نباید در این خصوص اجازه غفلت دهیم تا در فاجعه بزرگ گرفتار شویم.

این مسئول با بیان اینکه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی جامعه باعث خواهد شد تا وضعیت بغرنج از یک خانواده به یک شهر تسری پیدا کند، تصریح کرد: نمونه بارز این غفلت و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی را می توان در دو روستای تابعه شهرستان های ماه نشان و ایجرود مشاهده کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه ابتلای یک فرد در محیط کوچکی چون روستا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی این شخص باعث ابتلای سایرین خواهد شد، ادامه داد: کما اینکه روستای مذکور تبدیل به کانون کرونا شده و محدودیت های کرونایی در آن به اجرا گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت در شرایط کرونایی بزرگ ترین آفت است

غفلت در شرایط کرونایی بزرگ ترین آفت است