مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-10اقتصادي

ایجاد 35 نوروز گاه ویژه عید1400 در یزد / نماهنگ یزد آرزوها ساخته می شود


به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری و همچنین ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو شهرداری یزد در قالب طرح استقبال از بهار تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

- جعفر امین مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، در خصوص ویژه برنامه های استقبال از نوروز 1400 در شهر میراث جهانی، اظهار کرد:  با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات ویژه ای در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و ارتقاء سطح رضایت مندی آنان در دستور کار  مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی  در تشریح اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از نوروز 1400 به طرح پاکسازی محله به محله اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی محله به محله که از ابتدای اسفندماه با همکاری مناطق پنجگانه  آغاز شده تا پایان سال ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد ایجاد 35 نوروزگاه، ساماندهی خاک و نخاله داخل شهری و همچنین ساماندهی زمین های افتاده، را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: رنگ آمیزی جداول، نور پردازی بافت تاریخی، گلکاری 42 محور از مسیرهای شهری، ساخت المان و اجرای برنامه های عروسکی در سطح شهر از دیگر برنامه های تدوین شده ویژه نوروز امسال در یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 35 نوروز گاه ویژه عید1400 در یزد / نماهنگ یزد آرزوها ساخته می شود

ایجاد 35 نوروز گاه ویژه عید1400 در یزد / نماهنگ یزد آرزوها ساخته می شود