مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-09اقتصادي

رونق بنگاه های صنعتی راهی برای ایجاد اشتغال کولبران


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با رونق بنگاه های صنعتی می توان زمینه برای اشتغال کولبران فراهم کرد، گفت: با تعطیلی یک کارخانه به دلیل نپرداختن مالیات و به زندان انداختن صاحب واحد تولید نه تنها خانواده این فرد که خانوارهای پرسنل این بنگاه .

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با رونق بنگاه های صنعتی می توان زمینه برای اشتغال کولبران فراهم کرد، گفت: با تعطیلی یک کارخانه به دلیل نپرداختن مالیات و به زندان انداختن صاحب واحد تولید نه تنها خانواده این فرد که خانوارهای پرسنل این بنگاه نیز به دلیل بیکاری کارگران با مشکل روبه رو می شوند.

عزت اله اکبری تالارپشتی که به همراه رییس مجلس به استان کردستان سفر کرده است؛ اظهار کرد: تاکنون از شهرک های صنعتی سقز و بانه و تعدادی از واحدهای صنعتی از جمله شرکت نیک پلیمر بازدید به عمل آمد؛ در این بازدید مشخص شد که صنایع کشور توسط بخش خصوصی به خوبی فعالیت کرده و در حال رشد هستند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که واحدهای صنعتی کردستان با آن دست و پنجه نرم می کنند، افزود: دولت باید تدابیر ویژه ای برای رفع این مشکلات اتخاذ کند، در این بازدیدها مشخص شد با وجود اینکه بیشتر تولیدات واحدهای موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق بنگاه های صنعتی راهی برای ایجاد اشتغال کولبران

رونق بنگاه های صنعتی راهی برای ایجاد اشتغال کولبران