مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-09بين الملل

کاخ باکینگهام: در خصوص مساله تبعیض نژادی مارکل سخنرانی خواهیم کرد


در پی رسوایی به بار آمده برای خاندان سلطنتی انگلیس در خصوص مساله تبعیض نژادی اعمال شده علیه عروس رنگین پوست این خانواده، کاخ باکینگهام از سخنرانی اعضای خاندان در همین راستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی اظهارات جنجالی مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی انگلیس در خصوص تبعیض نژادی گسترده به کار رفته علیه وی از سوی خاندان سلطنتی، کاخ باکینگهام با صدور بیانیه ای از آمادگی خاندان سلطنتی برای انجام سخنرانی به منظور توضیح فجایع به وجود آمده برای افکار عمومی خبر داد.

در بینایه مذکور آمده است: تمامی خاندان سلطنتی از آنچه طی چند سال گذشته، زندگی هری و مگان را به چالش کشیده ناراحت و اندوهگین هستند.

موارد زیادی که رخ داده، به ویژه مساله نژاد (مارکل) همه موجب نگرانی هستند.

هر چند برخی موارد هم (با واقعیت) بسیار متفاوت هستند، با اینحال همه آنها جدی گرفته شده و خاندان سلطنتی در این خصوص سخنرانی خواهند کرد.

کاخ باکینگهام همچنین در این بیانیه مدعی شده که هری و مگان، همواره از دوست داشتنی ترین اعضای خاندان سلطنتی بوده اند! لازم به ذکر است در پی اظهارات مگان مارکل ، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا در خصوص تبعیض های به کار رفته علیه سیاه پوستان در جامعه انگلستان از سوی خاندان سلطنتی، اوپال تومتی ، نایب رییس جنبش جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ باکینگهام: در خصوص مساله تبعیض نژادی مارکل سخنرانی خواهیم کرد

کاخ باکینگهام: در خصوص مساله تبعیض نژادی مارکل سخنرانی خواهیم کرد