مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-09ورزشي

ورزش بانوان از شاخص های عدالت اجتماعی کمیته بین المللی المپیک پیشتازتر است


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد با شرایط فعلی ورزش بانوان از شاخص های IOC (کمیته بین المللی المپیک )درباره عدالت اجتماعی پیشتاز است.

- معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد با شرایط فعلی ورزش بانوان از شاخص های IOC (کمیته بین المللی المپیک )درباره عدالت اجتماعی پیشتاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان با نواب رییس بانوان فدراسیون های ورزشی و معاون قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در این نشست معاون توسعه ورزش بانوان با اشاره به موفقیتهای ورزش زنان در عرصه های مدیریتی و ورزشی پس از پیروزی انقلاب گفت : یکی از شاخصه های مهم ومتفاوت ورزش بانوان در ایران، اداره ورزش در این بخش توسط خود آنهاست.

فرهادی زاد همچنین به برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان برای این بخش اشاره و نتایج کسب شده توسط ورزشکاران بانوی کشورمان در رویدادهای مهم بین المللی ورزش بانوان را مورد توجه قرار دادو افزود: شرایط فعلی ورزش بانوان از شاخص های IOC درباره عدالت اجتماعی نیز جلوتر است و تربیت 110 هزار مربی و 70 هزار داور در کشور و کسب 88 سمت مدیریتی در هیات های ورزشی و 755 سمت در هیات های ورزشی در شهرستان و حضور دختران ورزشکار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان از شاخص های عدالت اجتماعی کمیته بین المللی المپیک پیشتازتر است

ورزش بانوان از شاخص های عدالت اجتماعی کمیته بین المللی المپیک پیشتازتر است