مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-09پزشكي

شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شاهرود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سمنان از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در شاهرود خبر داد و گفت: حال عمومی این بیمار خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احسان بینش با بیان اینکه مورد شناسایی شده سابقه مسافرت به خارج از شهرستان را نداشته است، افزود: احتمال شناسایی موارد بیشتری از ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در روزهای آینده وجود دارد.

وی با بیان اینکه همکاران ما از اطرافیان این بیمار نمونه آزمایشگاهی گرفته و آنان را در قرنطینه قرار خواهند داد، تصریح کرد: شهروندان باید بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی رعایت کرده و از مسافرت ها و دید و بازدیدهای حضوری پرهیز کنند.

بینش پرهیز از تجمعات را برای جلوگیری از موج بعدی ابتلا به ویروس کرونا ضروری خواند و اظهار داشت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت ها و دید و بازدیدهای عید، نگرانی ما را در مورد موج بعدی بیماری افزایش داده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی 38 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان از آغاز همه گیری تاکنون در شرق استان سمنان به هفت هزار و 646 تن رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شاهرود

شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شاهرود