مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-09اقتصادي

زمینه همکاری های اقتصادی مشترک زنجان و ارمنستان فراهم است


زمینه همکاری های اقتصادی مشترک زنجان و ارمنستان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق زنجان و آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران امشب راه های افزایش مناسبات تجاری و اقتصادی بین دو طرف را بررسی کردند.

علی یگانه فرد در ابتدای این دیدار با اشاره به نقشه راه تجارت خارجی اتاق بازرگانی زنجان، اظهار کرد: در این نقشه راه، ظرفیت های 10 ساله استان در امر صادرات و همچنین کشورهایی که دارای مراودات تجاری با استان زنجان بودند بررسی شده است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت های صادراتی استان زنجان در بخش های مختلفی بوده و از فراوانی قابل توجهی برخوردار است، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ظرفیت ها احصا شده و در بسیاری از محصولات این بخش، استان زنجان رتبه های یکم و دوم کشور را داشته که از آن جمله می توان به تولید محصولاتی چون زیتون، سیر و سیب و در بخش شیلات به تولید ماهی قزل آلا اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نساجی زنجان به عنوان صنعت دوم استان تلقی می شود، گفت: در بخش صنایع دستی، استان زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله شناخته می شود و افزون بر آن در تولیدات محصولاتی چون مس و چاقو همچنین صنعت نقره دارای ظرفیت های بسیار بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه همکاری های اقتصادی مشترک زنجان و ارمنستان فراهم است

زمینه همکاری های اقتصادی مشترک زنجان و ارمنستان فراهم است