مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-09اقتصادي

توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی نیازمند تخصص است


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی نیازمند تخصص است، گفت: تولیدکنندگان در حوزه بازاریابی تیم و تشکیلات قدرتمندی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه گیلان با اشاره به اینکه صادرات در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم های خصمانه از منظر سیاسی صادرات، راهبردی دشمن شکن و نشانگر اقتدار کشور است، اظهار کرد: صادرات از منظر اقتصادی؛ بیانگر قدرت بالای تعاملات تجاری و ارتقای کیفی محصولات تولیدی محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به توانمندی بالای بازرگانان و صادرکنندگان گیلانی در ایام تحریم و وجود محدودیت ها اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 592 میلیون دلار صادرات داشته ایم.

وی با بیان اینکه صادرات به منزله بلوغ و رشد یافتگی پروسه تولید محصول و یا خدمات است، گفت: توسعه صادرات و نفوذ در بازارهای خارجی نیازمند تخصص است بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در حوزه بازار و بازاریابی تیم و تشکیلات قدرتمندی ندارند و تمام دغدغه های مدیران واحدهای صنعتی تولید و حواشی آن است.

دلق پوش با تأکید بر ضرورت حرکت واحدها به سمت دانش بنیان شدن، اضافه کرد: حرکت در این مسیر زمینه را برای تولید محصولاتی باکیفیت و قابل رقابت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی نیازمند تخصص است

توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی نیازمند تخصص است