مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-09سياسي

افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان طی هفته جاری


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان 110 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان تبریز در هفته جاری افتتاح خواهد شد که 30 تحت متعلق به زنان جامعه هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس پورحسن بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد گفت: بنیاد شهید انقلاب اسلامی در 22 اسفند سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) و به منظور احیا، حفظ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تداوم راه این عزیزان، تحریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شده است.

وی با اعتقاد به اینکه هر روز ما روز شهداست و تنها مختص به 22 اسفند ماه نیست ادامه داد: طبق مصوبه شورای عالی اداری در اردیبهشت ماه سال 1383 با تجمیع سه نهاد ایثارگری تحت عنوان بنیاد شهید انقلاب اسلامی، سازمان امور جانبازان و ستاد آزادگان به عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییر نام داده است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از مقام شامخ شهدا به عنوان یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است که امید است خداوند توفیق خدمت هر چه بیشتر ارزانی کند.

پورحسن با اشاره به تحقق بخش عمده ای از رسالت بنیاد در خصوص تکریم خانواده های معزز شاهد و ایثارگران اشاره کرده و افزود: رسالت بنیاد شهید و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان طی هفته جاری

افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان طی هفته جاری