مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-09اقتصادي

700 واحد جدید مسکن در نهبندان احداث می شود


فرماندار نهبندان از ایجاد 700 واحد مسکن جدید در شهر نهبندان خبر داد و گفت: واگذاری زمین برای ساخت 374 واحد مسکن اقدام ملی باید هرچه زودتر انجام شود.

- مجید بیکی، امروز سه شنبه 19 اسفند در جلسه بررسی چالش ها و رهاوردهای مسکن و کنترل مشکلات گرانی و اجاره بهای مسکن اظهار کرد: بخشی از دغدغه های مسکن در نهبندان به دستگاه های متولی بر می گردد و بخشی به مردم و افرادی که دارای مسکن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن در نهبندان تابع کل کشور است، افزود: قیمت زمین، مصالح، مجوز ها و دستمزدها سبب گرانی قیمت مسکن در نهبندان شده است.

بیکی تصریح کرد: از سال 1398 طرح مسکن روستایی در استان خراسان جنوبی شروع شده که در شهرستان نهبندان، 1600 واحد احداث شده است.

وی با بیان اینکه ساخت 420 واحد مسکن شهری امسال در نهبندان ابلاغ گرفت که مجوز آن گرفته و با بنیاد مسکن تفاهم نامه ای منعقد شد، گفت: این طرح تا روزهای پایانی برای متقاضیان اجرا میشد اما چون برخی افراد زمین برای ساخت و ساز نداشتند، استقبال کمتری از طرح مسکن شهری در حوزه شهری داشتیم و باقیمانده سهمیه به حوزه روستایی منتقل شد.

وی تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن توانستیم تأمین زمین انجام دهیم، لذا از 800 نفر متقاضی ثبت نام کننده در سایت، 600 نفر مراجعه که در این طرح 374 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 واحد جدید مسکن در نهبندان احداث می شود

700 واحد جدید مسکن در نهبندان احداث می شود