مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-09اقتصادي

نظارت بازرسی امور صمت بازرسی کل کشور بر نحوه عرضه روغن در بازار


صبح امروز بازرس کل امور صمت بازرسی کل کشور و هیات همراه متشکل از سازمان حمایت و صمت استان با سرکشی در سطح فروشگاه های زنجیره ای، نحوه میزان عرضه و قیمت روغن مورد مصرف خانوار را مورد پایش قرار دادند.

- صبح امروز بازرس کل امور صمت بازرسی کل کشور و هیات همراه متشکل از سازمان حمایت و صمت استان با سرکشی در سطح فروشگاه های زنجیره ای، نحوه میزان عرضه و قیمت روغن مورد مصرف خانوار را مورد پایش قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی ماموریت هفته جاری ریاست سازمان بازرسی کل کشور به منظور مطالبه از دستگاه های ناظر در سطح بازار، صبح امروز بازرس کل امور صمت بازرسی کل کشور و هیات همراه متشکل از سازمان حمایت و صمت استان با سرکشی در سطح فروشگاه های زنجیره ای، نحوه میزان عرضه و قیمت روغن مورد مصرف خانوار را مورد پایش قرار دادند.

بررسی های صورت گرفته حاکی از کمبود روغن پخت و پز و نیمه جامد در سطح فروشگاه های شهر تهران داشته، اگر چه روغن سرخ کردنی در برندهای مختلف به اندازه کافی در شلف فروشگاه ها وجود داشت.

با پیگیری میرمحمدی بازرس کل امور صمت، بیرشک دبیر انجمن صنفی روغن نباتی در حین بازدید از فروشگاه اتکا حسن آباد تهران در محل هیات بازرسی حاضر و به سوالات و ابهامات مطرح پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بازرسی امور صمت بازرسی کل کشور بر نحوه عرضه روغن در بازار

نظارت بازرسی امور صمت بازرسی کل کشور بر نحوه عرضه روغن در بازار