مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-09سياسي

اختصاص یافتن 6 درصد منابع دولت برای مدیریت بحران ها


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:6 درصد از منابع( سه درصد برای پیشگیری و 3 درصد برای مقابله) در اختیار دولت برای مدیریت بحران ها در طول سال هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اسماعیل نجار روز سه شنبه 19 اسفند ماه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با عنوان این مطلب که 6 درصد از منابع در اختیار دولت برای مدیریت بحران ها در طول سال هزینه می شود، گفت: سه درصد از اعتبارات مدیریت بحران برای پیشگیری و سه درصد نیز برای مقابله در نظر گرفته می شود.

وی افزود: 250 هزار میلیارد ریال در جریان سیلاب های رخ داده سال 98 کشور و 120 هزار میلیارد ریال نیز برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه هزینه شده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به تدوین و اجرای آیین نامه 2800 برای مقابله با حوادث و بحران ها تاکید کرد: اجرای دقیق این آیین نامه باعث کاهش حوادث جانی و مالی در زمان وقوع حوادث می شود.

نجار گفت: پس از زلزله رودبار در سال 68 آیین نامه 2800 با محتوای پیشگیری و مدیریت بحران تدوین و ابلاغ شد که البته این آیین نامه تاکنون 4 بار مورد ویرایش قرار گرفته که آخرین ویرایش آن بعد از وقوع زلزله سرپل ذهاب در سال 96 انجام گرفت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی مدیریت بحران پیشگیری از بروز حوادث، مدیریت شرایط بعد از وقوع حادثه و تلاش برای ایجاد زندگی عاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یافتن 6 درصد منابع دولت برای مدیریت بحران ها

اختصاص یافتن 6 درصد منابع دولت برای مدیریت بحران ها