مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-09اجتماعي

حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است.

احمد گودرزیان در مراسم درختکاری در مدرسه سما بروجرد که امروز 19 اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست بر همگان لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است و درختان برای ما سایه درست می کنند و نیاز به تهویه هوا را از بین می برند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مهم ترین روش برای حفظ محیط زیست، کاشتن درخت بوده ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا درختان رشد کنند، اما به نسل بعدی انسان ها برای زندگی کمک خواهد کرد.

شهرام شهبازی مدیر مدرسه پسرانه سما واحد بروجرد نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های زیست محیطی صورت گرفته در مدارس سما، از آغاز آموزش های تخصصی برای پرورش همیاران طبیعت از مقاطع ابتدایی در این مدارس خبر داد.

امیر ثقلینی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجرد نیز در مورد مدارس سبز به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: آموزش وپرورش در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی و صیانت از این سرمایه جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است

حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یکی از ارکان توسعه پایدار است