مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-09سياسي

کتاب شهری از اخلاص رونمایی شد


صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مهدی باکری در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، به همت بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی از کتاب شهری از اخلاص رونمایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مهدی باکری در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، به همت بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی از کتاب "شهری از اخلاص" رونمایی شد.

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در مقدمه این کتاب آورده است: 25 اسفندماه سالروز عروج سردار سرلشکر شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر 31 عاشورا است، سرداری که با افتخار به بسیجی بودنش، داغ شهید انقلاب علی و شهید دفاع مقدس حمید باکری را دید و جان برکف در جریان عملیات بدر جنگید و شهید شد.

درباره شهید باکری فرمانده وارسته ی لشکر عاشورا سخنان زیادی گفته شده و مطالب گوناگونی انتشاریافته است.

مقام معظم رهبری با ذکر برخی موفقیت های مدیریتی شهید باکری در دوران دفاع مقدس، او را معجزه انقلاب نامیدند و کسانی که او را از نزدیک می شناسند بر این باورند که هنوز ناگفته های زیادی در ابعاد توصیفی و تحلیلی شخصیت او وجود دارد که هنوز بیان نشده اند.

یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان لشکر همیشه سرافراز عاشورا به خوبی گواه اند که آقا مهدی باکری عزیز برای نیروها و هم رزمانش فقط یک فرمانده نبود، بلکه انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شهری از اخلاص رونمایی شد

کتاب شهری از اخلاص رونمایی شد