مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-09اقتصادي

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی بر تعبیه کانکس هایی برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در مسیرهای مختلف تاکید کرد و گفت: کسبه در اجرای این طرح نقش اصلی را داشته باشند و اقلام بهداشتی تولید استان توزیع شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر تعبیه کانکس هایی برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در مسیرهای مختلف تاکید کرد و گفت: کسبه در اجرای این طرح نقش اصلی را داشته باشند و اقلام بهداشتی تولید استان توزیع شود.

محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که 19 اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، از روند رو به بهبود کنترل بیماری کرونا به لحاظ تعداد مبتلایان، افراد بستری شده و فوتی ها در استان خبر داد.

وی با ابراز نگرانی از تعطیلات آخر سال و امکان تغییر در روند کنترل بیماری در استان گفت: تمامی شهرستان ها با توجه به رنگ بندی اعلام شده تابع قوانین ستاد ملی کرونا هستند و ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد حس کند متولی صدور مجوز برای برگزاری یک تجمع است.

شجاعی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خرید و پاساژها افزود: سیستم بازرسی و برخورد با تخلفات در مرحله اول در استان شکل گرفته است و دستگاه های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، صمت، تعزیرات و بازرسی باید در قالب یک بسته اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی