مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-09سياسي

نسخه جدید نرم افزار «حدیث ولایت» رونمایی می شود


رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور گفت: نرم افزار «حدیث ولایت» با محوریت نظرات و دیدگاه های مقام معظم رهبری و آثار انتشارات انقلاب اسلامی تا مورخ بهمن ماه 1399 توسط این مرکز تهیه شده که روز شنبه 23 اسنفد رونمایی می شود و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدحسین بهرامی در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار شد اظهار کرد: مرکز تحقیقاتی نور بیش از سه دهه است که در راستای دیجیتالی کردن منابع اسلامی و به کارگیری فناوری اطلاعات در راستای توسعه علوم اسلامی فعالیت دارد.

وی گردآوری و نشر آثار مفاخر دینی و فرهنگی را از جمله فعالیت های جانبی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور دانست که در کنار تولید محصولات در حوزه علوم اسلامی صورت می گیرد و افزود: مرکز تحقیقاتی نور در این زمینه خدمت چشمگیری را به حوزه علوم اسلامی و انسانی عرضه داشته است.

رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور اذعان کرد: تا کنون بیش از 200 نرم افزار پیرامون موضوعات مختلف و در راستای نشر آثار مؤسسات و مراکز گوناگون اسلامی گردآوری و ارائه شده است که از این تعداد بیش از 150 نرم افزار شخصیت محور است یعنی پیرامون شخصیت های بزرگ دینی و فرهنگی تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید نرم افزار «حدیث ولایت» رونمایی می شود

نسخه جدید نرم افزار «حدیث ولایت» رونمایی می شود