مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-09بين الملل

شکایت 12 ایالت آمریکا از «جو بایدن»


گروهی از 12 ایالت آمریکا با طرح شکایتی به فرمان اجرایی «جو بایدن» درباره تغییرات اقلیمی اعتراض کرده و آن را ضربه ای به اقتصاد ایالات متحده تلقی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی از معترضان به فرمان اجرایی جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای بازگشت به توافق اقلیمی پاریس ، با تأکید بر این که این اقدام رییس جمهور آمریکا ضربه ای به بخش اقتصادی ایالات متحده وارد می کند، وی را تحت پیگیرد قانونی قرار دادند.

دلاری به اقتصاد ایالات متحده وارد می کند زیرا طبق فرمان اجرایی بایدن، بسیاری از مشاغل در ایالات متحده از بین می رود، تولید انرژی محدود می شود و مانع از استقلال آمریکا در زمینه انرژی می شود.

فرمان اجرایی بایدن تحت عنوان محافظت از سلامت عمومی و محیط زیست و احیای علم برای مهار بحران اقلیمی ، مجوز برای گسترش خط لوله نفتی کیستون را لغو کرده است، به طور موقت عملیات حفاری در قطب شمال را ممنوع کرده است و به سازمان های فدرال دستور داده است تا از سیاست های زیست محیطی دولت پیروی کنند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اولین روز از ریاست جمهوری خود در تاریخ 20 ژانویه (اول بهمن ماه) با امضای یک فرمان اجرایی، آمریکا را در مسیر بازگشت مجدد به توافق اقلیمی پاریس قرار داد اما پیوستن مجدد این کشور به این توافق بین المللی 30 روز به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 12 ایالت آمریکا از «جو بایدن»

شکایت 12 ایالت آمریکا از «جو بایدن»