مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-09اقتصادي

سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی در رسانه ها پایین است


سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری مرکزی با اشاره به نقش رسانه ها در پایین بودن سطح مطالبه گری مردم، گفت: متاسفانه سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی در رسانه های استان مرکزی پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن خیرمند ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با نخبگان در اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت های مردمی با اشاره به اهمیت افزایش سطح سرمایه اجتماعی در جامعه اظهار کرد: سرمایه اجتماعی از کلیدترین مؤلفه های مهم اجتماعی در هر جامعه ای است و به عنوان شاخص توسعه انسانی و اجتماعی در هر کشوری محسوب می شود به همین دلیل افزایش سطح سرمایه اجتماعی یکی از اولویت های مهم در هر کشوری است.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی به مؤلفه های مهمی بستگی دارد که کلیدی ترین محور و مؤلفه آن مطالبه گری است در هر جامعه های که سطح سرمایه اجتماعی در آن پایین باشد قطعاً مطالبه گری در آن پایین است.

پیش شرط مطالبه گری اعتماد است و اگر اعتماد در جامعه ای شکل بگیرد، مشارکت اجتماعی در آن جامعه افزایش پیدا خواهد کرد ولی در مقابل آن هر جامعه ای که در آن اعتماد و امید اجتماعی پایین باشد مطالبه گری مطلوب و قابل انتظاری در آن صورت نمی گیرد.

رسانه ها استان در پایین بودن سطح مطالبه گری مردم نقش دارند سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی در رسانه ها پایین است

سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی در رسانه ها پایین است