مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-09اقتصادي

روستاهای خوزستان سیراب می شوند/اجرای بیش از یک هزارکیلومتر شبکه توزیع آب در خوزستان


بیش از یک هزار و 200 کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای خوزستان اجرا شده اما کماکان 400 روستای دچار تنش آبی باقی مانده که انشالله بتوانیم تا قبل از پایان دولت این مشکل را نیز برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل آبفا خوزستان امروز در جلسه ای که با وزیر نیرو برگزار شد اظهار کرد: پروژه ای که طی امروز افتتاح خواهد شد آبرسانی به 42 روستای استان خوزستان در 6 شهرستان است که شامل هفت مجتمع آبرسانی است.

وی افزود: در مجموع بیش از 11 هزار نفر آمار جمعیت ساکنین این روستاها است که حدود هفت هزار و 200 نفر از این جمعیت فاقد هرگونه شبکه آبرسانی بودند و پیش از این پروژه آبرسانی با تانکر صورت می گرفت.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه از مدتی پیش و با ورود این پروژه ها به مدار، آبرسانی به این مجموعه ها ضمن رسیدن به پایداری، مطابق با شاخص های کمی و کیفی استاندار شده است.

وی افزود: مجموعه عملیات اجرایی که در این پروژه ها تشکیل شده شامل 98 کیلومتر خطوط انتقال، 97 کیلومتر شبکه توزیع، احداث آبگیر، تصفیه خانه ها بوده و در مجموع 40 لیتر در ثانیه افزایش آب را داشتیم.

حقیقی پور گفت: بعد از یکپارچه سازی و پروژه های غیزانیه، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان داشتیم حدود 200 روستای دیگر با جمعیت حدود 100 هزار نفر به زودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای خوزستان سیراب می شوند/اجرای بیش از یک هزارکیلومتر شبکه توزیع آب در خوزستان

روستاهای خوزستان سیراب می شوند/اجرای بیش از یک هزارکیلومتر شبکه توزیع آب در خوزستان