مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-09اقتصادي

تاکید بر افزایش آشنایی بازار اقلام صادراتی قزاقستان


رییس سازمان صمت گیلان با تاکید بر افزایش آشنایی بازار اقلام صادراتی قزاقستان گفت: میزان صادرات و اقلام صادراتی بین ایران و قزاقستان کم است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان صمت گیلان با تاکید بر افزایش آشنایی بازار اقلام صادراتی قزاقستان گفت: میزان صادرات و اقلام صادراتی بین ایران و قزاقستان کم است.

فرهاد دلق پوش امروز در وبینار آشنایی با بازارهای ایران و قزاقستان گفت: استان گیلان با برخورداری از سه بندر مهم انزلی، کاسپین و بندر آستارا یک مسیر مطمئن و ایده آل برای تجارت با کشور قزاقستان است.

دلق پوش تصریح کرد: سرمایه گذاری دو کشور در زمینه توسعه و تبادل ظرفیت های تولیدی به ویژه صنایع تبدیلی کشاورزی جهت سود آوری بیشتر برای دوکشور است و با تاکید بر مزیت های منطقه ای میتوانیم شاهد گسترش هرچه بیشتر مراودات تجاری دو کشور باشیم.

وی افزود: فعالین اقتصادی و تجاری ایران و قزاقستان می توانند نقش مهمی در استفاده از کریدور شمال و جنوب حوزه خزر ارائه دهند.

دلق پوش با بیان اینکه بررسی میزان صادرات و اقلام صادراتی بین ایران و قزاقستان به ارزش 107 میلیون دلار در سال 2020 بوده و این میزان بسیار کم است، ادامه داد: باید جهت افزایش مبادلات تجاری تلاش بیشتری داشته باشیم و ما می توانیم جهت تامین نیازهای صادراتی و وارداتی دو کشور ایران و قزاقستان برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش آشنایی بازار اقلام صادراتی قزاقستان

تاکید بر افزایش آشنایی بازار اقلام صادراتی قزاقستان