مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-09سياسي

برگزاری مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه


مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور معاون اجتماعی قوه قضاییه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان تهران در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمد باقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این مراسم به کار ارزشمند مشاوران خانواده و پیامدهای اجتماعی مثبت آن اشاره و حساسیت فعالیت مشاوران را به آن ها گوشزد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه همچنین با اشاره به اینکه گسترش فعالیت های شغلی جوانان و جابجایی های تحصیلی باعث آشنایی زوجین از فرهنگ های مختلف با یکدیگر می شود، گفت: هر چه مشاوره پیش از ازدواج تقویت شود و زوجین شناخت دقیق تری نسبت به یکدیگر پیدا کنند، کمتر شاهد بروز اختلاف در زندگی مشترک خواهند شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران نیز در این مراسم گفت: روش ها و سبک و سیاق گذشته، در حفظ زندگی زوجین در جامعه کنونی نتیجه بخش نیست و باید به دنبال راه های جدید در کنار توجه به ارزش های اسلامی در این امر باشیم.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن اینکه آمار مربوط به دعاوی خانواده را نگران کننده توصیف کرد، به آگاهی یافتن مشاوران خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه

برگزاری مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه