مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-09سياسي

دانشگاه صنعتی بیرجند زیر بنای علمی صنعت شرق/الحاق منتفی شود


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با گلایه از موضوع الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند زیر بنای علمی صنعت شرق کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی ظهر سه شنبه در بازدید از دانشگاه صنعتی بیرجند اظهارکرد: یکی از راه هایی که ما را از سلطه دیگران خارج می کند بهره وری علمی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه های توسعه هر کشور قدرت آن است، گفت: اگر به لحاظ علمی جایگاه خودمان را پیدا نکنیم به قدرت واقعی دست نخواهیم یافت که نکته قابل توجهی است.

خسروی با اشاره به حدیث امام علی (ع) که علم قدرت آفرین است، بیان کرد: اگر ما امروز وظیفه خود را از نظر بهره وری علمی انجام ندهیم، سایر کشورها که در این حوزه به پیشرفت هایی رسیده اند بر ما تسلط پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی ما به یک سلطه نسبی از لحاظ علمی رسیده ایم ولی برای رسیدن به نقطه نهایی هنوز نیاز به کار و تلاش بسیاری داریم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های دفاع مقدس ما از بسیاری از امکانات و نیازهای دفاعی محروم بوده ایم ولی در حال حاضر به برکت پیشرفت های علمی در حوزه دفاعی به خودکفایی رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی بیرجند زیر بنای علمی صنعت شرق/الحاق منتفی شود

دانشگاه صنعتی بیرجند زیر بنای علمی صنعت شرق/الحاق منتفی شود