مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-09ورزشي

پخش فینال دهمین دوره عیدانه مسابقه اسرا در نوروز 1400


فینال دهمین دوره مسابقه اسرا از اول فروردین 1400 روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تهیه کننده و مجری مسابقه قرآنی اسرا از پخش این مسابقات از اول  نوروز سال 1400 خبر داد و گفت: برنامه اسرا با قدمت 10 ساله تلاش دارد استعدادهای قرآنی و معارفی را در سراسر کشور شناسایی کند.

سید وحید مرتضوی با بیان اینکه اسرا توانسته با جذب مخاطب بالا جزء برنامه های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد، افزود: در دهمین دوره این مسابقات که فینال آن در هفده قسمت آماده پخش می شود، شرکت کنندگان در سه رشته تقلیدی استاد عبدالباسط، استاد منشاوی ، استاد مصطفی اسماعیل ، اجرای معارفی ، دعاخوانی و مداحی با یکدیگر به رقابت پرداختند و برترینهای هر رشته به فینال راه یافتند.

وی تصریح کرد: دراین دوره از مسابقه اسرا، که به دلیل شرایط خاص بصورت غیرحضوری برگزار گردید ، از دورترین نقاط کشور شرکت کننده داشتیم و خدا را شاکریم که این برنامه توانسته به برکت قرآن این استعدادهای ناب و نخبه های قرآنی را در طی این سالها به مردم معرفی کند.

 اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی به شرح ذیل می باشد؛ اسامی فینالیستهای رشته تلاوت تقلیدی از استاد عبدالباسط زیر 16 سال : 01--سیدامیرعلی ناصری 02--محمدجواد توکلی 03--محمدصالح حسین زاده 04--علی سینا حیدریان 05--ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش فینال دهمین دوره عیدانه مسابقه اسرا در نوروز 1400

پخش فینال دهمین دوره عیدانه مسابقه اسرا در نوروز 1400