مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09دانش

1000 برنامه درسی دانشگاهی بازنگری می شود


نشست عمومی طرح بازنگری 1000 برنامه درسی توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علم وصنعت ایران و به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، نشست عمومی طرح بازنگری 1000 برنامه درسی با حضور 160 نفر از مدیران دفتر برنامه ریزی آموزشی عالی، معاونین آموزشی دانشگاه ها، مدیران دفاتر برنامه ریزی درسی دانشگاه ها و مجریان طرح در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران به اهمیت برنامه ریزی درسی و ملاحظات مربوطه در این خصوص پرداخت.

در ادامه دکتر آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم و دکتر روحانی معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گزارشی از روند اجرای این طرح در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارائه کردند.

سپس مدیران دفاتر برنامه ریزی درسی دانشگاه ها و مجریان طرح به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص اجرای طرح بازنگری 1000 برنامه درسی پرداختند.

اجرای این طرح از آذر ماه سال 1399 آغاز شد که از جمله اهداف آن تغییرات در برنامه درسی مصوب موجود با رویکرد متناسب‏ سازی دروس و سرفصل‏ ها با تحولات علمی روز، تأمین نیازهای جامعه در موضوع مرتبط با برنامه، تقویت مهارت افزایی دانشجویان، تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 برنامه درسی دانشگاهی بازنگری می شود

1000 برنامه درسی دانشگاهی بازنگری می شود