مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-09سياسي

گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) توسط رییس جمهور رونمایی می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: آیین رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) 21 اسفند ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: آیین رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) 21 اسفند ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم علیه السلام، با بیان اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا به برکت خون شهداست گفت: شهدا با بصیرت و ولایت پذیری تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی و نام خود را تا ابد در تاریخ ماندگار کردند.

شهدا امروز الگویی جاودان برای جامعه می باشند تا نسل های آینده و کنونی کشور با الگو گیری از این قهرمانان ملی ضمن ایستادگی در برابر دشمنان، کشور را در تمامی عرصه ها به قله های افتخار برسانند و از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم مانند شهدا عمل کنیم باید انقلابی، مجاهدانه و ایثارگرانه در میدان حاضر بوده، راه شهدا را ادامه دهیم و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج ارزشهای نظام اسلامی همچون فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم اینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) توسط رییس جمهور رونمایی می شود

گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) توسط رییس جمهور رونمایی می شود