مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-09دانش

1000 برنامه درسی دانشگاهها بازنگری می شود


نشست عمومی طرح بازنگری 1000 برنامه درسی توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علم وصنعت ایران به صورت مجازی برگزارشد.

- نشست عمومی طرح "بازنگری 1000 برنامه درسی" توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علم وصنعت ایران به صورت مجازی برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور 160 نفر از مدیران دفتر برنامه ریزی آموزشی عالی، معاونین آموزشی دانشگاه ها، مدیران دفاتر برنامه ریزی درسی دانشگاه ها و مجریان طرح در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به اهمیت برنامه ریزی درسی و ملاحظات مربوطه در این خصوص پرداخت.

در ادامه دکتر آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم و دکتر روحانی معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گزارشی از روند اجرای این طرح در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارائه نمودند.

سپس مدیران دفاتر برنامه ریزی درسی دانشگاه ها و مجریان طرح به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص اجرای طرح بازنگری 1000 برنامه درسی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، اجرای این طرح از آذر ماه سال 1399 آغاز شد که از جمله اهداف آن تغییرات در برنامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 برنامه درسی دانشگاهها بازنگری می شود

1000 برنامه درسی دانشگاهها بازنگری می شود