مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09فرهنگي

رویداد هنری دستار در بندرعباس برگزار می شود


دییر اجرایی نخستین رویداد هنری دستار گفت: رویداد دستار رویدادی است که در آن محصولات به شکل مدرنیته و سنتی در کنار هم قرار خواهندگرفت یا به بیان دیگر بخش مدرنیته (لباس های امروزی) با آیتم های سنتی و بندری ارائه خواهند شد که چهار برند پادیک، - ایسنا/هرمزگان دییر اجرایی نخستین رویداد هنری دستار گفت: رویداد دستار رویدادی است که در آن محصولات به شکل مدرنیته و سنتی در کنار هم قرار خواهندگرفت یا به بیان دیگر بخش مدرنیته (لباس های امروزی) با آیتم های سنتی و بندری ارائه خواهند شد که چهار برند پادیک، وددو، آی پارا و شاینا به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

آرزو زاهدی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: در بخش سنتی لباس های بندری به نمایش گذاشته می شود و برگزار کنندگان این رویداد، سایت یومی شاپ و گالری وندا است.

وی در پاسخ به سوال هدف ازبرگزاری این رویداد چیست؟ افزود: در ابتدا، باید این توضیح ارائه شود که برخی از تعصبات نسبت به پوشش بندری وجود دارد، البته تعصبی حق و بجا است اما از آنجایی که مد رو به جلو است و جوانان با مد پیش می روند، این نیاز در جامعه به چشم می خورد که آیتم های لباس های سنتی مطابق سلیقه جوانان در لباس های امروزی جای داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هنری دستار در بندرعباس برگزار می شود

رویداد هنری دستار در بندرعباس برگزار می شود