مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-09سياسي

رییس سازمان بسیج: بیش از 85 درصد مردم از مدیریت کرونا در ایران رضایت دارند


رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده، بالای 85 درصد مردم از مدیریت اپیدمی کرونا در ایران رضایت دارند، این یک موفقیت بزرگ است که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت مسئولان کسب و در کارنامه جمهوری اسلامی ثبت می شود و شاهد آرامش مطلق مردم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه در مراسم آغاز گام چهارم طرح شهید سلیمانی در وزارت بهداشت افزود: همراهی همه مردم و مسئولان و دستگاههای مختلف باعث پیروزی کشور علیه کرونا شد در حالی که تحریم های نظام سلطه، عملیات روانی از طریق رسانه ها و فضای مجازی از سوی دشمنان نظام انجام می شد، تشدید فشارها و دخالت های نابجای دشمنان نظام نیز جاری می شد اما هیچکدام نتوانست جلوی موفقیت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

وی گفت: آنان انتظار داشتند که شرایط نامطلوبی را در کشور ایجاد کنند، هنر مردان انقلاب این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنند، همراهی مردم نیز تحسین برانگیز بوده است در برخی استان ها مثل لرستان کسی را ندیدیم که از ماسک استفاده نکند.

استفاده از ماسک یک فرهنگ شده است.

سردار سلیمانی افزود: این تلاش ها نشان می دهد اگر درست بر مساله تمرکز کنیم به سرعت به نتیجه می رسیم؛ تشدید اقدامات در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام هوشمندانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: بیش از 85 درصد مردم از مدیریت کرونا در ایران رضایت دارند

رییس سازمان بسیج: بیش از 85 درصد مردم از مدیریت کرونا در ایران رضایت دارند