مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-09سياسي

توزیع 12 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع 12 هزار بسته معیشتی طی چند مرحله در میان نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق در دیدار با جمعی از جهادگران فعال منصوریه شیراز ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت طلاب جهادی، تاکید کرد: باید برای طلاب جهادی در بیمارستان ها امکاناتی در نظر گرفت البته طلاب قربه الله به میدان آمده اند اما سلامتی آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حدائق بیان کرد: طلاب این قرارگاه در کنار توزیع بسته های معیشتی، کار تبلیغی نیز انجام می دهند و تا امروز به واسطه بانیان خیر، 12 هزار بسته معیشتی را تقدیم نیازمندان کرده اند.

وی افزود: در جریان زلزله سی سخت نیز 35 نفر از طلاب به منطقه اعزام شده اند که در توزیع بسته های معیشتی، سرکشی از خانواده های آسیب دیده و طبخ غذا فعالیت داشته اند.

مدیر قرارگاه عمار منصوریه گفت: باید برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی نیز موارد لازم از قبیل لباس مناسب در اختیار طلاب قرار گیرد، همچنین باید از ظرفیت بسیج و سپاه در تهیه بسته های معیشتی اقدام لازم صورت گیرد و بسته های معیشتی نیز توسط طلاب توزیع شود.

در ادامه این جلسه، مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس با اشاره به فعالیت های کلیدی طلاب جهادی اظهار کرد: یکی از کارهای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

توزیع 12 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان