مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-09سياسي

مستند شهدای نماز مازندران ساخته می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران گفت: تولید مستند شهدای نماز مازندران به عنوان یک کار ابتکاری برای نخستین بار از سوی بنیاد مازندران به مرحله اجرا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت مظلومی در حاشیه تهیه مستند شهدای نماز بیان کرد: همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا، تولید مستند شهدای نماز استان کلید خورد.

وی افزود: یکی از فلسفه حماسه عاشورایی و اهداف قیام امام حسین برپایی نماز بود و شهدای ما با تأسی از این فرهنگ، در جبهه های جنگ و در عملیات ها این پیام و آموزه های عاشورایی را سرمشق خود قرار داده و در میدان رزم و جهاد به زیبایی به نمایش گذاشتند.

مظلومی در خصوص تأثیر سیره زندگی شهدا بر سبک زندگی مردم بویژه جوانان جامعه گفت: در بحث مقوله پیام رسانی، گیرندگان پیام شهدا، نسل سوم و چهارم انقلاب بوده و فرستندگان پیام متولیان امر هستند که باید پیام شهدا را در قالب هنر به صورت فیلم و تئاتر در راستای فرهنگ ایثار و شهادت به منصه ظهور برسانند.

بنیاد به دلیل اهمیت موضوع و نگاه قلبی شهدا به نماز، بر آن شد تا دیدگاه معنوی شهدا در این بخش را به عنوان یک اثر ماندگار برای نسل جوان و آینده به تصویر بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند شهدای نماز مازندران ساخته می شود

مستند شهدای نماز مازندران ساخته می شود