مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-09سياسي

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی را ترمیم می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ظرفیت بالای موقوفات در کشور، گفت: احیای موقوفات بسیاری از ضعف های اجتماعی و اقتصادی را ترمیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در دیدار با معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف، اظهار کرد: تشکیل سازمان اوقاف از جمله درایت های رهبر انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هر کار قانونی با مشکلاتی مواجه خواهد شد، گفت: موقوفات قبل از انقلاب بی سر و سامان بود و با تشکیل سازمان اوقاف موقوفات سازماندهی شد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در حاشیه موقوفات کشور بودند و بهره برداری نامعقول می کردند اولین مخالفان وقف بودند، افزود: اکنون موقوفات ساماندهی شده و هرکسی می خواهد وقف کند می داند نیاتش عملی می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ظرفیت موقوفات کشور، اضافه کرد: موقوفات کشور به حدی است که اگر به درستی ساماندهی و بهره برداری شوند، کشور را اداره می کند.

امام جمعه رشت در ادامه تاکید کرد: رییس سازمان اوقاف و امور خیریه از دستگاه قضا بخواهد یک قاضی ویژه در شعب بدوی و تجدید نظر برای مراجعات سازمان اوقاف و احیای حقوق موقوفات تعیین شود.

وی گفت: احیای موقوفات یک سازمان عظیم اقتصادی شکل خواهد داد که می تواند بسیاری از ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی را ترمیم می کند

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی را ترمیم می کند