مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-09سياسي

پایگاه های بسیج باید مکانی نخبگانی باشد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فضای بسیج نباید سیاسی و حزبی باشد، گفت: در پایگاه های بسیج به دوراز رویکردهای سیاسی و نگاه حزبی باید فضای پایگاه ها را نخبگانی و در راستای حل مشکلات طرح ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه لنگرود در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه عملکرد سپاه عملکرد مردم است و مردم هیچ گاه اشتباه نمی کنند، اظهار کرد: قبل از کرونا تعدادی زیادی از استان های کشور دچار سیل شد و سپاه با همراهی مردم وارد عرصه شدند و گل ولای را از خانه ها خارج کردند.

وی با بیان اینکه هدف این انقلاب صرفاً تغییر دولت ها نبود، گفت: جنگ ما جنگ بین حق و باطل، فقیر و غنی و جنگ صالحان با ظالمان است و این نبرد همیشه وجود دارد و حتماً در این جنگ صالحان پیروز می شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیروزی بدون حرکت روبه جلو و برنامه ریزی حاصل نمی شود، افزود: انقلاب اسلامی برای خروج طاغوت و بیداری ملت ها در کل جهان است تا زمینه سازی ظهور و پیروزی کامل بر طاغوت با ظهور امام زمان(عج) ایجاد شود.

عبدالله پور با بیان اینکه دشمن در طول چهل سال از عمر انقلاب هرلحظه به دنبال توطئه و خیانت بود، تصریح کرد: دشمن برای تحقیر و براندازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های بسیج باید مکانی نخبگانی باشد

پایگاه های بسیج باید مکانی نخبگانی باشد