مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-09بين الملل

آمریکا به ونزوئلایی های ساکن در خاکش وضعیت حفاظت موقت داد


وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد، ونزوئلایی های ساکن این کشور واجد شرایط دریافت وضعیت حفاظت موقت برای مدت 18 ماه هستند.

- آمریکا به ونزوئلایی های ساکن در خاکش وضعیت "حفاظت موقت" داد وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد، ونزوئلایی های ساکن این کشور واجد شرایط دریافت وضعیت "حفاظت موقت" برای مدت 18 ماه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، ده ها هزار ونزوئلایی در ضمن وجود مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در داخل کشورشان، به آمریکا فرار کرده اند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در آخرین روز ریاست جمهورزی اش یک سری امتیازات حمایتی را برای ونزوئلایی ها در نظر گرفت که به گفته قانونگذاران و وکلا کافی نبودند.

تعیین وضعیت حفاظت موقت برای این ونزوئلایی ها که در حال حاضر در آمریکا هستند، به آنها اجازه دادن درخواست برای وضعیت حفاظتی که تا نهم سپتامبر 2022 طول خواهد کشید را می دهد.

این در حالی است که طبق اعلام وزارت امنیت داخلی آمریکا، تنها کسانی که بتوانند از هشت مارس 2021 اقامت مداوم در آمریکا را اثبات کنند واجد شرایط وضعیت حفاظت موقت تعیین شده برای ونزوئلا هستند.

آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: شرایط زندگی در ونزوئلا نشان دهنده یک کشور آشوب زده است که قادر به حفاظت از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به ونزوئلایی های ساکن در خاکش وضعیت حفاظت موقت داد

آمریکا به ونزوئلایی های ساکن در خاکش وضعیت حفاظت موقت داد