مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-09اقتصادي

تعطیلی گردشگری همدان در تعطیلات 1400


گردشگری همدان که همواره نوروز را روزهای رونق این صنعت می دانست این روزها با وجود بیماری کرونا خود را آماده تعطیلی می کنند.

- خبرگزاری فارس - همدان: بیش از یک سال است که صنعت گردشگری جهان با رکودی بی سابقه مواجه شده است؛ بیشتر تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات سفر تعطیل شده، بسیاری از سیستم های حمل و نقل و خطوط پروازی رونقی ندارند و هتل ها و بوم گردی ها خالی از مسافر هستند و راهنمایان سفر بیکار و خانه نشین.

زمین که همه ساله چشم انتظار تعطیلات تابستانی و نوروز برای رونق گردشگری بود تا اکنون طی یک سال گذشته یک نوروز و یک تابستان را در تعطیلی گذرانده است و نوروز 1400 که در پیش است نیز تکلیف همین است و همین برای خسارت جدی گردشگری بس است.

همدان که سال های 2018 و 2019 چندین برنامه بین المللی برگزار کرد و می خواست این راه را طی سال های آینده به اوج برساند، سایه شوم کرونا به یکباره رخوت و تعطیلی را مهمان کرد.

اکنون در آستانه سال جدید طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، همدان برنامه ای برای جذب گردشگر ندارد و در همین راستا بزرگترین غار آبی جهان نیز تعطیل است تا دومین نوروز بدون گردشگر را نیز تجربه کنیم.

این ویروس منحوس موجب شده تا بسیاری از مردم همچنان از بیم کرونا یا به دلیل قرنطینه و یا محدودیت های دیگر امکان سفر به مناطق دلخواه خود را نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی گردشگری همدان در تعطیلات 1400

تعطیلی گردشگری همدان در تعطیلات 1400