مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-09سياسي

تبدیل شدن کشور به بهره بردار فناوری در صورت عدم درک درست


رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا با تاکید بر ضرورت درک صحیح از فناوری گفت: در صورتی که درک درستی از فناوری نداشته باشیم، به بهره بردار فناوری تبدیل خواهیم شد.

- رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا با تاکید بر ضرورت درک صحیح از فناوری گفت: در صورتی که درک درستی از فناوری نداشته باشیم، به بهره بردار فناوری تبدیل خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیمحمد سلطانی در رویداد دوشنبه های استارت آپی با رویکرد فناوری های همگرا که صبح امروز سه شنبه به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به روندهای تحولات 10 تا 50 سال آینده در حوزه فناوری، افزود: اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، ژنتیک و ژنوم از جمله فناوری های آینده هستند که در هر کدام از آنها از ترکیب چندین فناوری به رشد و بلوغ رسیده اند.

وی با اشاره به خلق روزانه کلمات و اصطلاحات در حوزه فناوری، یادآور شد: بعد از ارائه این کلمات جدید شاهد هستیم که فناوری و محصول به منصه ظهور خواهد رسید، ولی جزء ثابت در این تغییر و تحولات فناورانه نیروی انسانی است که روز به روز ارزش آن ارتقاء می یابد.

سلطانی ادامه داد: این انسان است که در این تحولات فناورانه، فناوری ها را تشخیص می دهد و بر اساس آن محصولات جدید را تولید و اصلاح کرده و یا می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شدن کشور به بهره بردار فناوری در صورت عدم درک درست

تبدیل شدن کشور به بهره بردار فناوری در صورت عدم درک درست