مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-09اقتصادي

قطعه بندی مرغ توسط صنوف ممنوع


به گفته رییس سازمان صمت گیلان با متخلفین بازار مرغ به شدت برخورد می شود و به هیچ وجه قطعه بندی مرغ نباید توسط صنوف انجام شود و این کار تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جلسه شورای اداری سازمان، متشکل از معاونین و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت 15 شهرستان گیلان با تأکید بر کنترل بیشتر بازار در ایام نوروز اظهار کرد: با متخلفین بازار مرغ به شدت برخورد می شود و به هیچ وجه قطعه بندی مرغ نباید توسط صنوف انجام شود و این کار تخلف است.

وی با بیان اینکه افزایش عرضه و توزیع کالاهای اساسی در ایام پایانی سال در دستور کار روسای ادارات صمت شهرستان به عنوان اولویت نخست قرارداد، گفت: تا زمانی که آرامش کامل بازار، میزان عرضه مرغ تحویلی از جهاد کشاورزی به بازار مرتب رصد شود تا دسترسی همه مردم به خرید مرغ مسجل شود.

رییس سازمان صمت از توزیع 300 تن مرغ منجمد و 174 تن گوشت قرمز منجمد از 20 اسفند سال جاری خبر داد و افزود: این میزان گوشت و مرغ به تدریج در بازار باهدف تعادل بخشی بازار توزیع می شود و باید به نحوی برنامه ریزی شود که نظام تأمین و توزیع به درستی انجام شده و روزانه بر اساس فرمت مشخصی، روسای ادارات شخصاً بر اقلام توزیع شده کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی مرغ توسط صنوف ممنوع

قطعه بندی مرغ توسط صنوف ممنوع