مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09فرهنگي

انتشار «جست وجوی حقیقت در انبوه اخبار دروغ»


کتاب «جست وجوی حقیقت در انبوه اخبار دروغ» (راهنمای جمع آوری اخبار از شبکه های اجتماعی و راستی آزمایی آن ها) با ترجمه خدیجه حیدری راهی بازار نشر شد.

- کتاب جست وجوی حقیقت در انبوه اخبار دروغ (راهنمای جمع آوری اخبار از شبکه های اجتماعی و راستی آزمایی آن ها) با ترجمه خدیجه حیدری راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب توسط مرکز آموزش های رسانه ای شبکه الجزیره نوشته شده و ترجمه آن در 148 صفحه در انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: در این اثر، روزنامه نگاران مختلف تجربیات شان در زمینه تهیه خبر، گزارش، عکس و حتی آرشیو در طی پوشش خبری رویدادهای مهمی چون جنگ سوریه یا موج پناهندگی از سمت خاورمیانه به اروپا و استفاده از شبکه های اجتماعی چون توییتر، واتس اپ و اسنپ چت را بیان کرده اند؛ تجربه هایی که به نظر می آید برای روزنامه نگاران ایرانی جدید باشند.

همچنین تلاش شده تا با ارائه تجربیات شماری از روزنامه نگاران برجسته و تحریریه ها در استفاده از شبکه های اجتماعی و شهروند خبرنگاران بتوان با نقاط قوت و ضعف این روند آشنا شده و از تکنیک های تجربی در این بخش بهره برد.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: امروزه همه افراد خواسته یا ناخواسته، با شبکه های اجتماعی سروکار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «جست وجوی حقیقت در انبوه اخبار دروغ»

انتشار «جست وجوی حقیقت در انبوه اخبار دروغ»