مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09سياسي

اختلاف شورای شهری ها و فرمانداری بر سر تغییر نام سازمان مدیریت بحران


تغییر نام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مغایرتی با اسناد و قوانین فرادستی ندارد و در جهت کمک به پیشبرد وظایف شهرداری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر بررسی اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تمرکز مأموریت های HSE شهرداری تهران و تغییر نام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت به سازمان پیشگیری مدیریت بحران، بهداشت و ایمنی محیط کار شهر تهران مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره این موضوع گفت: فرماندار پایتخت به استناد دو بند مصوبه مربوطه را رد کرده که جای تعجب دارد که چرا این مدل برخورد با مصوبات صورت می گیرد.

این سبک منطبق با آیین نامه های مربوطه نیست.

وی بیان داشت: نامه فرمانداری در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و در 4 بند به آن پاسخ داده شد و ما اعلام کردیم که اقدامات شورا متناسب با قوانین بالادستی است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: عنوان صحیح مصوبه تمرکز مأموریت های HSE شهرداری تهران و تغییر نام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران به سازمان پیشگیری مدیریت بحران، بهداشت و ایمنی محیط کار است و شورای شهر بدون ایجاد اداره کل جدید با تغییر نام، مصوبه مربوطه را تصویب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شورای شهری ها و فرمانداری بر سر تغییر نام سازمان مدیریت بحران

اختلاف شورای شهری ها و فرمانداری بر سر تغییر نام سازمان مدیریت بحران