مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09سياسي

آغاز فعالیت ستاد انتخابات 1400 در مازندران


ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ،ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز سه شنبه در مازندران فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، ستاد انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره شوراهای شهر و روستاو میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور استاندار مازندران،روسای ستاد انتخابات در محل استانداری فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران در این مراسم به تجمیع سه انتخابات ادغام سه هیات اجرایی اشاره کرد و گفت: این دوره از سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره شوراهای شهر و روستاو میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری متفاوت ار گذشته در یک مجموعه واحد کارش را شروع می کند وی افزود: نام نویسی در انتخابات گذشته با مراجعه حضوری به فرمانداری ها و بخشداری ها صورت می گرفت اما انتخابات پیش رو به دلیل بیماری کرونا در اشکال مختلف انجام می شود و تمهیدات لازم در این باره اتخاذ شد.

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: همه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری با استفاده از اپلیکیشن و از طریق گوشی تلفن همراه می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ستاد انتخابات 1400 در مازندران

آغاز فعالیت ستاد انتخابات 1400 در مازندران