مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09دانش

برگزاری کارگاه سه روزه مقاله نویسی


انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه بناب با همکاری انجمن علمی دانشجویی مرمت و احیای بناهای تاریخی دانشگاه ارومیه کارگاه سه روزه مقاله نویسی را برگزار می کنند.

- انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه بناب با همکاری انجمن علمی دانشجویی مرمت و احیای بناهای تاریخی دانشگاه ارومیه کارگاه سه روزه مقاله نویسی را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر علی مجنونی ـ مدرس دانشگاه و عضو بنیاد ملی نخبگان و پژوهشکده برگزیده کشوری طی روزهای 23 تا 25 اسفند از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.

انتخاب موضوع مناسب برای کار پژوهشی ، آموزش نگارش محتوای مقاله علمی و اصول نوشتن بخش های مقاله ، اصول صحیح رفرنس دهی و عدم سرقت علمی (Plagiarism) و ابزارهای تشخیص درصد شباهت ، آشنایی با انواع پایگاه داده های فارسی و لاتین در زمینه مقاله نویسی ، نحوه ارزیابی کیفی مقالات توسط ژورنال ها ، اصول تنظیم مقاله قبل از ارسال به ژورنال ، نحوه انتخاب مجله مناسب و ابزارهای آن ، رعایت ضوابط ژورنال ها ، راهکارهای تشخیص مجلات معتبر و نامعتبر ، راهکارهای شناسایی مدت زمان پاسخ دهی مجلات ، مکاتبات با ژورنال ها و پیگیری چرخه کار مقاله ، رفع ایرادات داوری و پاسخ به داوران و ویراستار سرفصل مطالبی است که در این کارگاه مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه سه روزه مقاله نویسی

برگزاری کارگاه سه روزه مقاله نویسی