مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09اقتصادي

رییس صمت سمنان: نرخ مرغ را حفظ کردیم/ مردم: مرغی در بازار نیست!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حالی ادعا می کند که نرخ مرغ را در حد نرخ های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرده است که مردم از کمبود یا نبود مرغ در بازار گلایه های متعددی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل صبح امروز در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حدود 60 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته، پنج درصد رشد داشته است.

او گفت: در این مدت و طی بازرسی های انجام شده، چهار هزار و 456 مورد پرونده ثبت شده است و پنج هزار و 127 مورد تخلف نیز محرز شده که در مقایسه با پارسال از نظر تعداد پرونده، 12 درصد و از نظر تعداد تخلف، 10 درصد رشد داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ارزش ریالی تعداد پرونده های تشکیل شده بالغ بر سه هزار و 367 میلیارد ریال بوده و عمده تخلفات، گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و .

بوده است.

تشنه دل تصریح کرد: در شرایط فعلی روزانه در حدود 40 تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان توزیع می شود و طی مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان در ایام پایانی سال، روزانه 60 تن گوشت مرغ گرم توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صمت سمنان: نرخ مرغ را حفظ کردیم/ مردم: مرغی در بازار نیست!

رییس صمت سمنان: نرخ مرغ را حفظ کردیم/ مردم: مرغی در بازار نیست!