مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09اقتصادي

سهل انگاری و ترک فعل برخی از مسئولان بازار اصفهان را آشفته کرد


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: کم توجهی و سهل انگاری برخی مسئولان در دستگاه های ذی ربط و برخی ترک فعل ها بازار اصفهان را آشفته کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله) در خصوص گرانی ها اظهار داشت: با سازوکارهای موجود و حذف یا کنترل دلال ها و کسانی که با هدف سودجویی به دنبال جمع آوری اموال و ضربه زدن به مردم هستند، می توان مشکلات را تا حدودی سامان داد.

وی افزود: متأسفانه کم توجهی و سهل انگاری برخی مسئولان در دستگاه های ذی ربط و برخی ترک فعل ها بازار اصفهان را آشفته کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: ما امروز در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه قرار داریم که نیازمند اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه بوده و ضروری است با شناسایی فرد یا افرادی که به قصد سوءاستفاده معیشت مردم را تحت الشعاع اهداف خود قرار می دهند با قاطعیت برخورد شود.

وی تصریح کرد: آنچه در بحث گران فروشی برخی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از جمله گوشت مرغ و میوه وجود دارد، اتفاق نظر در خصوص نبود مشکل در حوزه تولید است و مشکل اصلی در حوزه توزیع و نظارت بر نحوه توزیع صحیح این محصولات است.

اصفهانی اظهار داشت: در همین رابطه یکی از اهرم ها، برخورد مؤثر است که سازمان تعزیرات حکومتی در صورت احراز تخلف در حوزه اخلال در نظام اقتصادی و نظام توزیع، با اعلام جرم به دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری و ترک فعل برخی از مسئولان بازار اصفهان را آشفته کرد

سهل انگاری و ترک فعل برخی از مسئولان بازار اصفهان را آشفته کرد