مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09اقتصادي

بودجه 1400 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصویب شد


بودجه سال 1400 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم درجلسه ای با حضور استاندار و اعضای مجمع این منطقه تصویب شد.

- بهرام سرمست درجلسه مجمع عمومی عادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم که بطور فوق العاده برگزار شد، با اشاره به شکست فشار حداکثری آمریکا، بیان کرد: با چشم انداز مثبتی که نسبت به گشایش های اقتصادی وجود دارد، شاهد رونق فعالیت های اقتصادی در مناطق ویژه کشور خواهیم بود.

وی تامین زیرساخت های اساسی شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به پروژه اتصال راه آهن سراسری به منطقه اقتصادی سلفچگان، افزود: این طرح دارای نقش و جایگاه زیربنایی در توسعه منطقه ویژه است.

استاندارقم با تاکید بر اینکه مکاتبات صورت گرفته با سطوح مختلف ملی در راستای اتصال راه آهن به منطقه ویژه، افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دستور صریح مبنی بر تسریع در اجرای این طرح داشته اند.

وی بحث تاسیس شرکت بازرگانی منطقه اقتصادی سلفچگان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: درآمدزایی و توسعه این شرکت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ستاد تسهیل مبنی بر شناسایی و ساماندهی واحدهای راکد و نیمه راکد در مناطق اقتصادی و شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 60 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال به مدار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصویب شد

بودجه 1400 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصویب شد