مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-09اقتصادي

برنامه افزایش دو برابری ظرفیت بنادر ایران ظرف 25 سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان بنادر، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر نیاز کشور به دو برابر شدن ظرفیت بنادر تجاری تا افق 1424، گفت: ضرورت دارد، ظرفیت بنادر کشور از 300 به 600 میلیون تن ارتقا پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان بنادر، کشور تا افق 1424 حداقل به دو برابر ظرفیت فعلی برای بنادر تجاری خود نیازمند است، بیان کرد: بنابراین، باید از حدود 300 میلیون تن به بیش از 600 میلیون تن ظرفیت در بنادر تجاری خود دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه بنادر تجاری؛ به عنوان زیرساخت مهم توسعه و مراکز ایجاد اشتغال، ارزش افزوده و درآمد فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید بتواند با ایجاد و توسعه بنادر تجاری در سواحل مکران یک گام اساسی و راهبردی برای رسیدن به اهداف تبیین شده بردارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به تجارب گذشته در توسعه بندر چابهار، یکی از حوزه های کلیدی که می تواند کشور را به رونق اقتصادی در طول سواحل مکران برساند، ایجاد و افزایش ظرفیت بنادر تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه افزایش دو برابری ظرفیت بنادر ایران ظرف 25 سال آینده

برنامه افزایش دو برابری ظرفیت بنادر ایران ظرف 25 سال آینده